En apa, och jag är såld.

Nu har jag "roat" mig ett tag.
Gav golven en omgång med sopen och moppen.
Haha, golvet fick på moppo! (Jag är så himla rooolig)

Då har vi gjort bort lite städning, duktiga tjejer.
Bara lite kvar till imorgon.
Någonting vi saknar är en dammsugare, och de är galet dyra här.
Fattar varför alla har sopkvastar!

Imorgon är det fredag, då är det helg!
Fast vi har helg hela veckan, vi börjar jobba först på måndag..

Imorgon ska vi ner på stan, Fia har spanat in en klänning och en bikini.
Man hittar saker hela tiden, men idag fick de hänga kvar på galgarna för min del.
Det enda jag testade var bh'ar, H&M har final-priser på sånt nu.
Så imorgon ska jag nog köpa mig en ny, eller två.

Inte ens denna super-"Brittiga" t-shirt som jag hittade idag testade jag.

En apa, och jag är såld. Jag älskar apor!
Den fanns på Pull and Bear och bara låg där och ropade på mig.
Jag har bara med mig 2 vanliga t-shirts(toppar) och en lite större.
Så ja, "Jake" kanske får följa med mig hem imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!