"brittaaa...britta...BRITTA!!!!"

Jag vaknade från de döda tillslut.

Vaknade först av att min brorsa petade på mig och sa att det var mat.
"Jag vill inte ha"
Har halvsovit trots att det har pipit i telefonen, 6 sms på en timme.
Men sen tog pappa priset med att börja ropa på mig.
Först en gång, som fick mig att vakna till men jag orkade inte svara.
Sen så ropade han 4-5 gånger.
"JA!!! Vad är det?!?!?!?", svarade jag inte så trevligt.
Det visade att pappa hade vispat ihop nyponsoppa för att få i mig något.
Meeen, ska jag ha nyponsoppa så vill jag ha daimglass i.
Varm nyponsoppa i en djuptallrik med daimglass, så gör mormor, namnam.

Så nu är jag vaken, väntar på att pappa ska komma hem med daimglass.
Sen blir det soffläge igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig hurru!

2009-01-11 @ 22:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!