..shopping-resultat

Ursäkta tiden det tog.
Men internetet segade med mina bilder,
så jag gav upp ett tag och vi tog en kvällspromenad en bit upp på Montjüc.
En kanon-utsikt! Imorgon åker kameran med.

Well, here it comes!


1-2. Ah bull-dog t-shirten jag skrev om i förra inlägget.
Måste bara påpeka 2 grejer.
Mitt enda ljusgula plagg som jag äger, har inte trivts i ljusgult.
Men denna gång fick motivet mig att ge efter.

Sen så ligger ju vovven och slappar med en öl och en tidning.
Green Coast har 2 andra t-shirtar med bulldog-motiv, kanonsöta!
(Tack mamma!)


1. Hittade äntligen ett flätat hårband alá hippie i "läder"(plast), från H&M
2. Flätat trä-liknande diadem, från Claires
3. ..och lite basörhängen från H&M


1. Puder-rosa/aprikos/laxrosa(äh!) Adidas klocka "Candy ADH1562", som jag har suktat efter ett bra tag! (Tack mamma!)
2. Trä-armband, sött som godis, från Lefties.
3. Peace-armband från S I X (Tack mamma!)


1-2. Tunika/klänning med nitar, organisk bomull från H&M (Tack mamma!)
3-4. En riktig midsommarklänning från ZARA,  köpt på Lefties.
Lefties är en butik med bl.a.kläder från andra kedjor, som kan vara lite trasiga, utgående eller när det bara finns något enstaka plagg kvar.
Min klänning hade en rispa på lappen där det står ZARA och storleken.
För denna betalade jag 12€ istället för 49€(sommarens kollektion dessutom)


1-2. Mönstrad scarf/snusnäsduk från H&M
3.Stor sjal, från...någon liten affär.


Och slutligen, ett par snygga skor från H&M!

Jag är mer än nöjd, helt klart!

Kommentarer
Postat av: Julia

Mycket riktigt snygga grejer : )

Saknar dig så ofantligt mycket!!!!!!!!!!!

2009-05-17 @ 01:20:31
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vill äta upp armbandet med dom färgglada pärlorna! Och jag vill se skorna påååå, har funderat på att beställa sådana... men jag vet ikket! :)

2009-05-19 @ 19:51:42
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!