07.55, och solen skiner i Boden

Jag hade en riktigt bra dag igår!

God lunch o surr med Kajsa.
Sen sprang jag runt på stan, köpte ett halsband o träningsgrejer.
Hittade en tröja, som jag nog ska slå till på..
Faktiskt så hittade jag ovanligt mycket som jag funderar på att köpa,
solbrillor, armband, ring och världens sötaste tröja.
Inte vanligt när det gäller Boden.
Blir en dag på stan med mamma på lördag, är ledig först då!

image95
Mitt nya fina halsband

Sen så träffade jag Emilia o Julia igår kväll, det var mysigt!
Té, god choklad och en massa snack om allt som händer nu.
Dock blev det tidig kväll för min del, börjar ju tidigt idag.
Och det ser ut att vara fint ute, så det blir nog en bra dag idag också!

Kommentarer
Postat av: Hejsan

Vart är det liknande du köpte i Göteobrg?

2008-04-17 @ 17:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!