3 dresses

Jag skulle upp klockan sex för att ta en promenad innan jobbet,
eftersom jag jobbar 8-21, så hade det suttit fint med lite syre.
Men när man vet att man kan sova 1 timma till..så är lite huvudvärk ingenting.

Nu är jag på klänningsjakt.
Föll för en klänning från Ellos, och plockade på mig lite allt möjligt,
bla. en adidasjacka, träningsbyxor osv.
Men leveransen skulle vara 10 maj..så det sket sig ju.


Ellos         vs.   Koola Anna
Klänningen påminner lite om en klänning från Koola Anna.
Dock är den lite mer figursydd och såklart fanns det inte Mullvadsbrun kvar,
så det får bli svart eller ingen alls.

Men det är den här klänningen från Koola Anna som jag verkligen vill ha.
Hittar den bara i fel storlek. Har hört rykten om att den finns i Piteå?
Man kanske får ta sig en pite-tripp någon dag!

Kommentarer
Postat av: S

SHiiiiiiiiiit vilken fin jeansklänningsgrejsimojs!

2008-04-08 @ 15:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!