A bad day.

Den här dagen började inte bra alls.
Det snöar ute, MYCKET.
Hela min peppning dog när jag tittade ut genom fönstret..
Hade tänkt ta en promenad o sen åkt o tränat, hell no.

Har precis ätit köttbullar o mackisar(en favorit), men humöret blev inte bättre.
Det  snöar ju fortfarande.

Jag vill ju inviga alla mina nya vårskor.
Jag vill sitta ute och dricka kaffe i vårsolen.
Jag vill börja springa ute, är sjukt less på löpbanden.
Jag vill sitta på min balkong o förfesta i filtar.
Jag vill slippa sopa och skrapa bilen.
Jag vill slippa min stora parkas.
Jag vill inte se minusgrader på termometern.
Jag vill ha vår och inte snö!

Men nu måste jag gå ut i skiten, har inget val.
Ska handla och sedan fara och jobba i några timmar..

Gomiddag o träning ikväll, äntligen en ledig kväll!
Någonting bra iaf.

Kommentarer
Postat av: tinisen

Tack så mycket för den fina kommentaren. Och, man får faktiskt skippa träningen någon gång då och då! Jag lovar! :)

2008-04-14 @ 22:56:41
URL: http://cupcaek.blogg.se
Postat av: anna

I agree, våren tack :)

2008-04-15 @ 22:20:23
URL: http://pannannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!