Ännu ett vårtecken

Under helgen så dog som sagt datorn jag brukar sitta vid.
Mitt humör har inte legat på topp efter det.

Men jag har försökt tänka på annat..
För vi premiärgrillade hemma hos oss igår,
jag, mamma, pappa, Stina, Erik, Gustav och Jesper.
Grymt gott var det! Och ännu ett vårtecken!

Idag fick jag sluta riktigt tidigt, före elva.
Så jag har suttit och mixtrat lite med ett inlägg som kommer senare idag.
Och nu ska jag kila o möta Sofia, vi ska ta en promenix in till stan o fika.

Kom också på en sak som jag hade glömt(tänkte speciellt på dig Stina)
Jag fyndade ju en hel del förra veckan som jag inte har visat.
Kommer också senare idag, för nu ska jag ut i solen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiwiiw, så roligt! o håll tummarna att jag fyndar in Milano!

2008-04-21 @ 14:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!