Blabla, typ

Veckorna går verkligen skitfort, nu är det helg igen.
Dock en jobb-helg, såklart.. 8-21, lör o sön..

Har varit riktigt hurtig idag,
tränat, solat, promenerat och nu ska jag jobba.
Kände att jag behövde lite luft innan jobbet eftersom där är det kvavt som 17,
så jag tog en promenad förbi mitt gamla sex-års och andra nostalgi-platser.
Däremot var promenaden inte så mysig som den borde ha varit,
det snöar och blåser ute, halt och jävligt. Usch!
Var förbi hem och där låg nya Elle och väntade, så lite positivt var det väl också.

Efter jobbet ska jag gratta Frida som blir 20(imorgon)
Om två månader fyller jag år, den 12:e juni.
Håller smått på att planera mitt firande, men jag kan inte bestämma mig.
Nåja, jag har ju ett tag kvar. Men vips, så är det juni och jag har panik, haha.

Äh, ledighet är överskattat. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!