Bokat!

Precis när jag slår av datorn så kommer Stina in,
så den åker på lika fort igen.
Hon har varit i Milano(vilket jag inte riktigt hann upfatta innan),
så därför har jag inte kunnat nå henne.

Nu sitter vi och planerar min lilla gbg-tripp,
jag åker den 15maj, dock vet jag ännu inte om jag ska åka
06.00-09.05, eller 10.50-13.50.
Att kliva upp klockan fyra är ingen höjdare men jag tjänar ju tid på det.
Plus att de två senaste gångerna jag flygit så har jag åkt då.
Och jag överlevde!
Så nu gör jag det, nu bokar jag 06.00 från Kallax!

Dock bokar jag bara enkelbiljett.
Vi ska nämlingen köra en liten roadtripp, så vi bilar hem från sthlm.
Det blir spännande, hoppas Stina är bra på kartor!

Nu är resan bokad och jag borde krypa i kojs!

Kommentarer
Postat av: S

karta?_ hahahah

2008-04-25 @ 00:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!