Changes

Min dag blir lite förändrad.
Imorse ringde de från Svedjebacka och bönade att jag skulle jobba ikväll.
Och eftersom jag saknar stället, speciellt personalen, så blev det tillslut "ja"
Så min lediga dag sprack, lite synd men jag överlever.
Hinner inte träffa Lisa för hon kunde inte ses tidigare än två, så det får bli sen.
Blir inte att slänga ihop någon godmiddag heller.

Ska alldeles strax kila till Emilia, hon hann inte komma imorse märkte jag.
Så jag ringde och hon lät väldigt stressad och ville att jag skulle komma dit.
Sen ska jag träna och springa på stan med Frida, vilket precis blev bestämt.

Så dagen blev annorlunda, men det blir nog bra ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!