Emma-mys

Idag dog min andra telefon, just IDAG när de skulle ringa ang min nya telefon.
Den är stendöd och jag är skit-arg.
Får åka förbi hem och hämta någon annan att ha tills vidare.
Ska alldeles strax åka och träna, men jag känner mig superseg.
Sen ska jag till Emma och ha en liten myskväll.

Dagen har varit bra.
Ätit lunch med Anne och Susanne på Norrigården,
kikat på Annes projekt i fin-huset och surrat.
Sen har jag sprungit på stan:
Köpt en present, tittat på solbrillor, handlat mat.
Var sen förbi farmor o farfar med en bukett tulpaner, mys-folket.
Tulpanerna var superfina och de blev så glada och då blir jag glad.
Farmor: "Jag blir helt grin-färdig, ååh"

Har hur som helst bestämt mig för en w890i, troligtvis mocca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!