Göteborg!

Pratade med en av cheferna och det var absolut okej för mig att
sticka ner till Stina i gbg, perfekt!
Så nu är det bara att bestämma datum så fort som möjligt.

Annars har hela dagen varit kanonbra och gått fort.
Jobbat 8.15-15.45 och sen 16-20,
eftersom jag har lovat att hjälpa lite på Sörgården under flytten.
Dock slutade jag tidigare så jag hann med att träna,
6km kondition, skönt!
Dock känner jag tappat lite, så nu blir det skärpning.
Fast denna månad har iof bestått av sjukt mycket jobb,
så jag har inte dåligt samvete över min slöhet då jag väl får slöa.
Schemat för nästa vecka är bra, jag är faktiskt nöjd!

Telia lovade att ringa senast imorgon ang hur det går med min reklamation.
Åh, jag är så less! Ge mig en telefon bara!

Kommentarer
Postat av: Sabrina Nilsson

Sugen på en header som bara skriker "Vår"? Kika då in i min blogg och var med och tävla om en snygg vårig header! Kram på dig

2008-04-17 @ 22:50:33
URL: http://saabrina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!