Håll tummarna för mig!

Har precis betalat en massa räkningar, skönt men tråkigt.
Men på fredag är det löning, då känns allt bättre!

Sitter och håller tummarna för ett telefonsamtal,
att min chef ska ringa o säga att någon kan jobba åt mig på lördag kväll.
För isåfall kan jag följa med Gustav på 30-årskalas på lördag kväll.
Middag och moonlight bowling, nog för att jag inte har bowlat på 5 år!
Men det vore riktigt trevligt så håll tummarna ni också!

Nu ska jag springa förbi hem en sväng och sen möta upp Emilia för en promenix.
Blir nog att säga hejdå ikväll, hon åker på fredag och jag jobbar 12-21 imorgon.
Men ett år går fort, plus att jag troligtvis åkero hälsar på i NY till hösten!
...fast det beror ju på hur allt blir.
Åååh, virr-Mia jag saknar dig redan!

Kommentarer
Postat av: hanna

klänningen fyndade jag på ett så underbart ställe på H&M för 149 kr. den fanns i grönt/turkost (fjärilarna alltså) också. ni är många som gillade den! hoppas den finns här i butik, jag köpte min som sagt i ume.

2008-04-23 @ 22:14:45
URL: http://sensuella.blogg.se
Postat av: Maria

Jaså, vilken Stina är det?

Håller tummarna för dig! :)
kram!

2008-04-24 @ 00:04:52
URL: http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!