HJÄLP!

Ringde Telia igår ang min mobil som har varit på lagning i 7 veckor nu.
Anledningen till att det tar sån tid är att jag ska få en ny(w910i)
och inte bara jag, utan det är tydligen många som väntar på att få en ny.
Varför ska jag ha sån otur? Jag väntade länge på att den skulle komma
och hann knappt hålla i den så började den krångla...skit!
Tjejen jag pratade med frågade om jag ville reklamera den,
eftersom jag har fått vänta så länge. Så jag kunde isåfall få välja en annan.
TACK!
Hon tipsade om w890i, men jag hade ju ingen koll på den telefonen,
har bara sett den på tv.

Så jag bad om att få fundera och kontakta Telia imorgon(dvs idag)
Men hon skulle egentligen vara ledig idag, men sen bestämde hon sig för att
komma in idag ändå och ringa mig för att fixa allt. Superschysst!
Har haft sovande jour inatt, så jag slutade 20 och började 21 igen.
Hade planerat att sitta på internet och kika på lite telefoner,
såklart funkar inte internet, hela datorn hade åkt på virus!

Så jag har ingen aning om vad jag ska ta för telefon! hjälp mig!
Är det någon som har koll på detta? Som kan tipsa om någon telefon?
Vore helt perfekt!

...snälla?

Kommentarer
Postat av: Marie

Gomorron hoppas du sovit gott,vet inte om den är bra eller inte men kika på pricerunner,Ha en bra dag idag =)

2008-04-09 @ 07:59:47
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!