Mästerkocken talar

Ikväll blir det grillning i Heden.
Har marinerat köttet och potatissalladen är snart klar.
Den består av potatis kryddad med basilka, salt o italiensk grönsakskrydda,
soltorkade tomater, hericovetrs(?), purjolök och ärtskidor. Namnam!
Mästerkocken är framme!

Har varit på en promenad idag till Anne och Erik,
de hade gjort klart vardagsrummet, skitfint blev det!
De har så himla fint, jag är lite avis.
Och den nya bilen var inte att leka med.


Sen var jag förbi kära Svedjebacka och hämtade något papper jag hade glömt.
Kan tillägga att jag har promenerat i shorts, linne och mina skepparskor!
Ett tag sen man klarade att gå så "lättklädd" ute, UNDERBART.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!