Matlagnings-miss

Igår blev det bloggtorka, fast jag hade lovat.
Efter 10,5 timmars jobb + fika på stan med Emilia o Sofia, (+ Frida o Annika)
så var jag helt slut o däckade nästan i soffan på en gång efter att ha
misslycktas med matlagning då jag råkade byta ut idealmjöl mot mannagryn..
..det skulle blir carbonara men ja.. ÄSCH!

Köpte mig två franska tulpaner, dock kan jag inte föra in bilderna på dem
eller på mina kläder sen förra veckan. Jag lovar Stina, ikväll.

Hursomhelst är det tulpan-torka nu, säsongen är över i stort sett...skit.
Nu ska jag hämta min nya telefon och luncha i Luleå med Kajsa!

Kommentarer
Postat av: Elin

hihi.. å tack så mycket :) ja du är sanneligen en trogen läsare :)

2008-04-22 @ 15:21:54
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!