Sentimentaliska stunder.

Det  blev inget avsked ikväll, det är så tråkigt att säga hejdå.
Vi är allt bra mesiga.
Så jag ska träffa Emilia imorgon en sista gång.
Nä, vad hemskt det låter, det är inte alls "en sista gång",
utan det dröjer ju ett tag(onödigt länge) innan vi ses igen.

Hade köpt en liten "mycket sen födelsedagspresent,
lite sen julklapp och tänk på mig"
-present

Som ni ser så kommer armbandet från samma kollektion som min nya ring!

Nu ska jag ta en snabbdusch (här hemma törs jag duscha sent)
och sen ska jag krypa till kojs i mitt mys-rum som luktar så gott av mina doftljus.
En riktigt mysig, nostalgisk och sentimentalisk kväll, så nu sover jag gott!

Vad jag har använt ordet "sentimentalisk" många gånger idag,
känns väldigt "vuxet", konstigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!