Spännande helg

Det har varit lite blogg-torka sen igår..

Iaf.
Efter jobbet hade jag o Emma myskväll framför tv'n.
Ben & Jerry´s, ost o kex, choklad, kaffe, och en massa prat.
Sen slocknade jag i princip när Emma gick.

Idag har jag jobbat 12-16, skönt att få bestämma en tur för en gångs skull!
Sen förbi hem och surra med mamma. Och vips var det en liten bebis i huset.
Min syster & hennes kompis med hennes 1½ månader gamla "Nova" hälsade på.
Åååh, baby-gos! Vilken liten docka!

Sen mästerkockade jag med Frida i luren, det blev cantadou-fylld fläskfilé med
smaksatt klyftpotatis, kall vitlöksås och sallad. MUMS!

Nu har jag precis duschat efter en fusksolning och en promenad, och nu väntar sängen.

Så "spännande" har min helg varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!