Strunt.

Inte många timmar sömn inatt, första gången jag har sovade jour.
Så det är nog bara en vane-sak.

Sitter och ser på barnprogram, "Lazy Town" så hemskt dåligt och tråkigt. Fy.
Dubbad tjej rosa hår och kortkjol med någon sliskig elvis-typ till techno-dans.
Typ som det där "Bratz", blahhh..
Tacka vet jag "på min tid", då var det riktiga barnprogram.
"Bumbibjörnarna", "Pingu", "Fem myror är fler än fyra elefanter", "Björne" osv.
"Pippi pelikan" gillade jag aldrig, det var för läskigt för min del.
Fåglar är inte min grej.. Men jag hade hellre tittat på det nu.

Strunt strunt.
Sitter och försöker få tiden att gå,
snart slutar jag, då ska jag hem och sova en timma eller fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!