Tips på snygga bågar?

Är på jakt efter nya brillor.
Det har varit tal om att göra en laseroperation.
Min syster har gjort en men jag är inte så imponerad.
Plus att jag tycker att det är snyggt med glasögon, ibland.
Linser gillar jag inte, mina ögon blir så torra.
Är dålig på att använda både linser o glasögon, skärpning!
Nåja, tur att min syn inte är så dålig.

Glasögonen jag har nu är väldigt diskreta,
så jag vill ha nån lite roligare båge, dock ändå inte superskrikig.



Typ någon liknande modell som dessa.
Breda sidbågar, men inte synliga eller skrika bågar framifrån. Gärna strass.
Färger som brun, svart, vitt, beige, mörkgrönt, guld, silver, grått- helst.

Hittade ett par superfina bågar från Miu Miu förra året,
perfekt brunfärg och med strass.. nu finns de inte såklart.

Någon som har tips på snygga bågar?
Bilder? Sidor? Ställen?
Vad som helst! Tack!

Kommentarer
Postat av: eleonora

mm bågarna där är grymt snygga:D
måhåå vill också ha nya

2008-04-15 @ 20:14:58
URL: http://eleonoraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!