23.56, så var dagen.

Hursomhelst, eftersom jag inte har fokuserat på packning idag så har jag antagligen haft annat för mig, självklart.
Varit förbi på vårdcentralen och blivit plågad.
Och sedan mötte jag upp Kajsa halvtolv för att ta våran lunch,
nu missar vi en vecka utan lunch tillsammans, hemska värld!
Sedan sprang jag några ärenden på stan och plockade på mig lite tjafs:
hårvårdsprodukter, böcker, rougeborste och skor.
Klockan 14 var det dags för fika med Anne, Susanne och Malin.
Och efter ett tag dök Hanna upp också. Så "svedjebackagänget" var samlat!
Sen var jag förbi Gustav en sväng och sen hem.

Telefonen har gått på högvarv idag, helt sjukt.
Och nu ska den få jobba igen, ska ringa Julia lite.
Det gäller att uppdatera varandra mellanåt,
och hon är nog den enda jag har att surra med hela natten.

Kommentarer
Postat av: hanna

jo här i pite skulle man nog inte kunna ha det roligare än vi har, det är toppen, verkligen :D har dock en extrem matte-längtan :/ och lägenheten är underbar, vill bara få till allt nu, Nu, NU! :D

2008-08-22 @ 00:37:11
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!