40 min kvar..

Nu är det ungefär 40 min kvar tills vi beger oss med flyget.
Tiden har gått sjukt fort ikväll/inatt!

Nu var det ganska länge sen jag lämnade Sverige sist.
Senast var när jag och Sebbe for till England på Leeds festival.
Förra året i augusti, 10 dagar i England, i Leeds och London.
Det var tider det, sorgligt att det är just nu när jag är borta..

Men nu riktar jag blickarna mot USA, mot min efterlängtade Mia!
Åh, jag ska krama ihjäl dig!
Hur ska virrpannan kunna ta hand om oss i New York?

Det här är föressten min första lediga dag på min lilla semester!

Nu ska jag springa ner i köket och hitta något ätbart.
Se till att min kära mamma har vaknat också, så vi kommer oss iväg.
Jag har nog världens snällaste mamma, hon ställer verkligen alltid upp.

Nåja, bloggen lär ju uppdateras även fast jag är hundratals mil bort.
Om inte, så gör den det sen när jag är tillbaka i tråk-Sverige..

Miss me!

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

ska också ut och flyga snart =)

2008-08-22 @ 04:24:28
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Joakim Forsberg

ska till alanya, dock 30:e =)

2008-08-22 @ 04:29:49
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!