Battre shopping i Soho denna gang.

Sadarja, da var den har dagen slut, tyvarr!
Blev shopping i Soho och denna gan var det mer lyckat.
Traningkladser, kofror, underklader, t-shirt och krimskrams.
Ar helt kar i min nya traningsjacka!

Sen har vi varit upp i Empire State Building,
dvs 86 vaningar upp med sjukt vacker utsikt.
Prickade in det hela perfekt eftersom vi kom dit forst vid halv12 pa kvallen da det inte var sa jattemycket folk plus att utsikten var fenomenal(och det var inte lika varmt)

Dagens minus var absolut den otroligt otrevliga servitrisen som forstorde varan mysiga och goda middag, och ett tag av min kvall eftersom jag inte kunde sluta tanka pa hennes taskiga attityd.

Dagens plus ar absolut den galna tagresan hem. Jag kommer absolut aldrig glomma den! Jag skulle sa garna velat ha filmat det hela. Jag tror inte jag har skrattat sahar mycket pa laaaange. BAST!

Imorgon ar sista dagen for mig och Julia.
Tiden har verkligen gatt superfort!
Sa imorgon ar det full rulle, minst sagt!
Sista shoppingen ska goras, jag SKA ha nya hostskor!
Sen ska vi se frihetsgudinnan, bara for att.
Och troligtvis ska vi ocksa [till Central Park.
En sista maltid pa applebees vore perfekt, da ska jag testa Buffalowings, blah..

Nu ska jag packa ner lite grejer och dona lite.
Sova borde jag ocksa gora eftersom staderskan kommer 8 imorgon.
Dvs om ca 5 timmar. Det blev en sen men en underbar kvall!

Och jag vill verkligen inte hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!