Då var det över.

Sådärja, svensk mark igen.
Var skit-trist att säga hejdå till Emilia, och till New york.
Hade verkligen velat stanna längre!
Det blev en lång och obekväm resa, och värre när man inte vill hem.
Här i Boden är det kallt och löven faller från träden, "underbart".
Okej, solen är framme men det är då inte varmt.

Igår började vi resa från Emilias hus klockan 14(svensk tid)
Kring 16 så kom jag hem till mina glada föräldrar.
Lagomt trött och sunkig tjej med öron-ont och för tunga väskor,
som helst hade tagit en sista minuten till Grekland.
Så, jag är väl inte riktigt lika glad som mina föräldrar.

Ett brev från Folktandvården gjorde inte humöret bättre.(jag hatar tandläkaren)
Iof är det bara en kallelse till tandhygenisten, men det är nästan samma sak.
Dock så blev jag lite lycklig när jag såg att min tid var 11.10 den 18sept.
10.00 den 18sept sticker jag och Fia till sthlm, så tyvärr..
...jag måste boka en ny tid...
...typ nästa år.

Nu ska jag hoppa i duschen och lägga mig i en renbäddad säng(tack mamma)
Ladda kamera-batteriet, mobilen och mina egna batterier.

Sen blir det middag med familjen och hänga med Fia.

Och du Emilia, jag saknar dig redan!

Kommentarer
Postat av: emilia in the usa

jag saknar dig och julia ocksa! det ar tomt utan er. tur att jag har cissi kvar ett tag iaf ;)

hamstern ar fortfarande borta btw.

2008-09-01 @ 02:36:52
URL: http://emiliaelming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!