Frihetsgudinnan ar borta..

Det blev ingen frihetsgudinna, och ingen hamster.

Nar vi hade shoppat klart sa hoppade vi in i en taxi och bad om att fa aka dit dar man tar batren for att se frihetsgudinnan. Han borjade prata pa och under resans gang sa fragade vi 3ggr vart vi var pavag. Det visade sig att frihetsgudinnan hade "stangt", sista turen gick redan klockan fyra.
Vi som hade vantat for att vi ville se henne pa kvallen, asch!

Idag blev det en kofta, en mossa, ett linne, en topp, en heeel del smink(i love Sephora) och smaplock som far folja med mig till Sverige.
Dock sa hann jag inte kopa mina hostskor..skit.
Och ingen vaska eller planbok heller for den delen.
Men snart far jag shoppa med Fia i sthlm, sa det blir bra anda!

En sista maltid pa Applebees ar avklarad.
Och mina resvaskor ar snart fardigpackade.

Hamstern kom aldrig fram igen.
Hamstermaten, vara hamstersanger och en skal med vatten funkade inte.
Sa han ar troligtvis ute pa aventyr nagonstans.

Nu blir det den sista tekoppen med Emilia pa..8 manader.
Jag vill verkligen inte hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!