Man kan inte begära för mycket.

Vilken dag, jag har verkligen varit superseg och slö.
Ställde klockan för att ringa VC, ringde och ringde utan resultat.
Regnet smattrade mot rutan, det var mörkt i rummet och sängen var varm o go.
Tyckte att jag förtjänade att somna om ett liiitet tag, vilket resulterade att jag slog upp ögonen strax före ett.
Och det regnade fortfarande, och sängen var sååå skön..
Men, jag insåg att den här dagen var min enda lediga dag innan vi åker.
Jag borde ju göra vettiga saker, visst?
Så jag klev upp, satte mig vid datorn med min kaffekopp..

...vid 4 hade jag gjort bort ett ärende- växla till dollar.
Och sen mötte jag upp Erika på Hanssons.

...sen så har jag faktiskt gjort en guacamole och fått tacos-koma.

...och slagit igång en tvättmaskin.

...och tränat styrke, lääänge sen sist!

Men mer har jag inte åstakommit idag.
Och nu, klockan 23.19 sitter jag glatt och äter nyfunna cashewnötter.
Bara jag inte kommer in i min nöt-fas igen, det är farligt!
Ska faktiskt plocka fram lite grejer inför resan nu..
..för dagen är faktiskt inte slut än!

p.s
28 grader i New york idag, ååh, kjolväder!

Kommentarer
Postat av: hanna

det är ju långt ifrån klart, men visst börjar det likna nånting :) det känns ju fint, men om flytten känns bra vette katten. imorgon flyttar jag in, har inte hunnit känna av flytten ännu. det har varit så fullt upp på senaste :S

2008-08-19 @ 00:27:00
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!