Min resväska är tom.

Klockan är 22.44 och min resväska i tom.
Men det är ingen fara, jag har allt under kontroll.
Imorgon klockan 06.00 går planet till Sthlm, och 11.05 går planet till New York!
Kläder är i stort sett bestämda, skorna och väskorna också.
Smycken, smink, hud och hår-vård är inte heller i beslutångest-fasen.
Det enda dilemmat är om jag ska ha med ett par byxor eller inte?
Ska försöka packa superlätt eftersom nu ska det shoppas!

Ska vaka och satsa på att sova mycket på planet istället.
Vore dumt att kliva upp kring 3-4 då klockan är 21-22 i USA.
Klockan är 17 i amerikansk dit då vi landar, och 23 i Sverige.
Så det vore bäst att försöka komma in i rytmen så fort som möjligt,
dvs. jag börjar kämpa redan nu.

Nu ska jag ringa min bästaste Stina.
Tänka sig, vi har inte pratat i telefon sen i söndags och vi är i samma land!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!