1 positiv, 3 negativa

Veckan har gått sjukt fort. Jag har varit rätt upptagen.
Idag är det oönskade fredag den 15:e aug.

En bra grej- Idag är det en vecka tills jag och Julia sticker till USA.
Shit vad tiden har gått fort, tyckte nyss det var vi bokade resan.
Hursomhelst, Emilia, om ca 1 vecka syns vi!

En dålig grej- Stina åkte imorse, så jag fick säga hejdå igår kväll.
Jag hatar att säga hejdå, även om jag vet att vi ska ses om ett tag igen.
Hade huvudvärk under kvällen och var så opepp på att säga hejdå.
Så när vi sagt hejdå smög jag över till henne och satte en påse på hennes framruta med ett kort/brev där jag försökte vara poetisk, och en choklad-ask för att hon skulle tänka lite på mig och ha lite energi i bilen.
Sån är jag.


Ännu en dålig grej- Imorse var jag på Sunderbyn.
Och även denna gång så var det ett virrvarv, jag fattar mindre än förr.
Så nu har jag "gett upp", surat ihop helt.
Att läkare får ha egna åsikter om saker, varsågod.
Men att de inte följer samma banor, ger helt olika råd,  först är en behandling är bra för mig, sen är den superfarlig.
Det stör mig så otroligt mycket.
Man måste ju ha några bestämmelser om hur saker och ting är?
Det här var 4:e jag träffade och nu vände spåren helt.
På måndag ringer jag min barnmorska, hon verkar vara den som vet bäst..suck.

Och sista dåliga grejen- Idag ska jag säga hejdå till Sebbe.
Jävla idéer han har. Hounduras. Nu jönköping.
Vad blir nästa? Armenien?

Anledningen till att jag är så bitter är nog för att alla bara sticker och jag blir kvar.
Som Sebbe säger, "du är den mest otippade personen som är kvar här"
Vänta bara...

Nu blir det lunch med Kajsa och Sebbe, dröjer ett tag tills nästa.
Så nu tar vi vara på tiden. Det lät moget och bra.

Oj, det här blev långt. Heja Britta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!