Shopping i Soho

Igar var vi in till Soho och shoppade.
Igar hittade jag iaf en hostjacka pa Zara och en skjortklanning pa nagon konstig affar.
Jag maste erkanna att an sa lange har jag inte hittat sa mycket..
Hoppas det blir battre pa den fronten.

Pavag hem gick vi forbi Times Square och huset dar Carrie gifte sig i SATC, inte illa!
Sen sa har vi sett Adam Levine fran Maroon 5, ogongodis.

Kamerasladden ligger hemma darav inga bilder i inlaggen, trist, jag vet.
Men det kommer nar jag kommer hem!

Nu ska jag lagga mig i solen, om jag tors ta mig ut dvs.
Spindlar vid dorrarna hela tiden, det kommer bli min dod.

Ikvall blir det utgang, sa nu peppar vi!

Kommentarer
Postat av: Soofia

ååh britta,i miss you!

22 dar till coldplay;)

2008-08-27 @ 18:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!