Äntligen händer det något!

"..en diagnotisk titthålsoperation för att kunna se om det inte förelägger någon annan genes till dina besvär"

Jaha, ett brev från Landstinget låg och väntade när jag kom hem.
Tydligen så har "min"läkare funderat och säkerligen pratat med andra läkare om det hela, och vips så går det från ingenting till en operation. Suprise, suprise!

Visst, jag ska vara glad att de ska försöka hitta problemet, att jag ska "utredas".
Men, jag har kännt mig så tom och irriterad sen i fredags då jag fick höra att det inte fanns någonting att göra.
I stort sett, så fick jag höra precis motsatsen till allt som stod i brevet idag.
Så, jag hoppas läkaren lärde sig något, hon var helt ute och cyklade.
Jag tror mina frågor och mitt humör, gjorde resultat.
Ibland lönar det sig med att vara tjurig..oftast.

Men jag måste ändå på vårdcentralen imorgon...
..vilket känns sådär lagomt kul. Jag är verkligen ingen morgonmänniska!

Här är vi glada!

Kommentarer
Postat av: hanna

utbildningen startar den 1:a september.. och jag är helt lycklig över att mitt internet funkar vid första försöket :D tänkte jag ska ta och fotografera lite så att ni blir uppdaterade på hur det ser ut för tillfället ;)

2008-08-20 @ 00:23:00
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!