Bakiskoma i USA

I tisdags var det utgang, denna gang pa Marquee.
Kul var det! Gratis ar gott, och farligt.
         






Marquee

Igar var det bakis-koma halva dagen.
Efter lite virrvarv sa landade vi hemma klockan 10 pa morgonen.
Jag forsokte vara optimistisk och stalla klockan pa 11, haha.
Klockan halv2 fick jag daligt samvete och klev upp..
Att sola var omojligt, alldeles for varmt och en alldeles for sliten tjej.

Vid tre tog vi oss i kragen och hamtade lite grekisk mat.
Sen sa samlade jag mina superkrafter och for in till Manhattan med Julia.
Vi hade en supermysig dag/kvall.
Istallet for Madame Tussau, sa gick vi in pa "Ripleys- Belive it or not"
Det var skitcoolt, jag var som en 5aring pa tivoli ungefar.

Sen fick vi ett infall och kom pa att vi skulle bli karikyterade(hur det nu stavas)
Sa mitt i folkmassan satt vi och blev "avmalade" av en sot liten tant.
Tanken slog mig efterat: kanske hade det varit battre att gora det nagon annan dag.
Eftersom igar sag jag ut som att jag hade vaknat upp fran de doda, om inte varre.

Hursomhelst sa kande vi oss riktigt turistiga, mitt nya ord, sa vi testade frozen yogurt och aven hamburgare.
Hittade mig ett par chinos ocksa, patal om ingenting!

Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska det shoppas.
Nu borjar jag bli lite frustrerad, sa nu ska jag verkligen shoppa.
En i-pod skulle jag behova och allt mojligt!

Naja, snart aker vi hem igen. Skit.



1. Pavag ut
2. Inviger min nya klanning
3. Snygg-systrarna Elming
4. Baksidan pa min klanning ar snyggast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!