Friluftsliv

I tisdags fick jag en såndär brilljant idé som man får sisådär 2-3 gånger per år.
Om vi inte räknar mina spontanfester, kokihop osv.
Jag och Henke hade en såndär "tisdags-ångest", typ, vardag i Boden, dåligt väder och en massa tråkigheter som samtalsämnen.
Och vips, när jag lägger på telefonen så kommer jag på..
"vi borde åka till Henkes stuga"
Så blev det, en kväll med middag, bastu, vin och tv-häng.
Frosseri och premiärbad. Nu har jag badat ute, grattis!



1. Grillmästaren, alltid redo!
2. Inviger min nya impuls-bikini
3. Mysmiddag
4. Premiärbadat, bildbevis.
5. B&J, öl, mys och sex and the city- vad mer kan jag begära?
6. Min söta vän Henke kom med frukost på sängen!


gos

Kommentarer
Postat av: Anonym

kollar man snabbt ser det i den gula muggen skumt skumt ut!

2008-08-19 @ 17:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!