We made it!

Jaha, då var den här helgen också över.
Och lyckad blev den, både fredag och lördag!
Inga brutna ben eller andra tragedier som är värda att nämna,
utanbara några glada tjejer som var på topp!
Öltält, nya och gamla ansikten och en hel del att skratta åt och fundera på.

Igår vaknade jag och Stina upp kring 15-16,
Mellan 18-24 låg halvlåg jag i hennes soffa framför tv'n med tacos, cola, en töntig amerikansk rulle, en sorglig rulle och ett spännande criminal minds avsnitt.
Inte för att jag var så bakis, lördagen var 1000 ggr värre, då funderade jag starkt på att säga upp mig från den kommande kvällen.
Utan vi var helt enkelt värda det efter våran toppen-helg..
..okej, lite trötta var vi..och fötterna gjorde ont.

Jag sitter och läser ur en tidning där man skulle göra ett x antal saker för att må bättre. Testade lite på Stina.
- Stina..räkna upp fem bra saker du har gjort de senaste dagarna?
Tystnad.
Where I am, there's no limit
No walls, no ceiling
No intermission,
So... Let the party begin

bilderna kommer..imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!