Vikariefest är bäst

Som sagt så var det vikariefest i lördags.
Själva värdinnan(jag) kommer hem till glada vikarier i mitt kök.
Trevligt att inte komma hem till ett tomt hus, utan till en förfest.
Ölspel, allsång, dans och en massa skratt.
Ett mycket bra initiativ, som jag fullföljde, fast jag i stort sett aldrig jobbar på Svedjebacka längre. Men äh!

Sista kvällen med Susanne på ett bra dag, eftersom hon sticker ner till Umeå..
Nåja, jag pallrar mig ner till Umeå snart(senare), promise!

Hursomhelst, kvällen var riktigt lyckad!
Jag överlevde ölspelet, bränna och hör och häpa- tc.
Fia var min högra hand, min kompanjon och vi livade upp tillvaron ganska bra.



1. Det var..dans?
2. Liiiten bit av Susanne L, Maria och Ludde
3. Jag, Maria och Susanne K
4. (nedan) jag och min soltråle, Susanne K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!