En högre växel.

Såja, jag hann med ganska mycket innan jobbet ändå.

Pratat med min barnmorska och sjukhuset.
Fixat lite saker inför resan.
Kilat på apoteket och posten.
Och så sprang jag in på Lindex och köpte en tunika, solbrillor, hudvård och lite accesoarer, sånt där småplock ni vet.
(tunikan blir perfekt att resa i med ett par leggings, skönt!)
Och så in på Kicks för att hitta en rouge, vilket tog tid, men tillslut blev jag nöjd.
Och slutligen in på Åhléns och Lundins utan några resultat.
Imorgon ska det sista indhandlas och fixas. Packa borde jag göra också!


1. Tunika/topp, Lindex 99:-
2. Nouba Blush on bubble nr 47, Kicks 230:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!