Dag 1

Igår kom vi fram till sthlm.
Hälsade på min kusin för att få nyckeln till hennes lgh.
Fick oss en rundtur på hennes jobb, Aftonbladet.
Sjukt stort var det! "Där sitter Sofis mode", "här sitter Sporten" osv..

Efter att ha landat smått i lägenheten begav vi oss till stan.
Träffade Emilia och Ina en sväng och strosade lite.
Hittade en jacka och ett par skor som jag nog ska ha.
Inte så "vårigt" med svart jacka men den var sååå fin!
Gjorde mina vanliga köp på Body Shop, denna gång blev det Mango.
Vi käkade thaimat och sedan gick vi till Chinateatern och såg "Jekyll och Hyde"
med bla Sarah Down Finer, Myrra Malmberg, Mikael Samuelsson och Mats Genfors,
som förövrigt är Henkes snälla svåger som skaffade biljetter åt oss!
Tommy Körberg stod bakom oss i biljettkön och nynnade,
hans nynnande är på en annan nivå än min..
Den var riktigt bra, fast obehaglig. Henke satt och lipade och jag blundade.



Nu är vi iallafall uppe och ska in till stan och äta något, bränna pengar o träffa Mats.
Förhoppningsvis kommer Emma till oss ikväll på middag och lite vin.

Kommentarer
Postat av: S

Shit, låter som ni har riktigt mysigt!!! Vi måste vekrligen komma på var vi ska :P haha
have ufn!

2008-03-01 @ 00:30:51
Postat av: Elin

åh tack så hemskt mycket...

2008-03-01 @ 14:49:12
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!