Älskade du.

Sitter och surrar med min efterlängtade Emilia och undrar vart min supersnabba rymdraket som ska blixtsnabbt föra mig till USA håller hus?

Åh vad jag längtar efter galna upptåg och shopping,
te-stunder och ångest-samtal. Är så jobbigt att bara "ses" via msn och telefon!

b. säger:
tur att ingen ser vad vi skriver!


b. säger:
vill du hellre tänka "synd att jag inte gjorde det" eller "synd att jag gjorde det" ?

..
ni vet väl att jag är hemskt klok?


Puss på dig Mia, vi syns snart!

Kommentarer
Postat av: emilia in the usa

jag gor det tusan. vem bryr sig om hundra ar? far val bete mig lika asshole sjalv! haha. blir kanske nagot att beratta till barnbarnen...eller INTE!

2008-07-12 @ 18:50:59
URL: http://emiliaelming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!