Coldplay, check!

För någon dag sen bokade jag och Sofia biljetter till Sthlm och Coldplay.
Var inte så lätt som vi trodde(hade hoppats på)

Vi bokade flygresan till sthlm först, innan vi kikade på biljetterna.
För hallååå, det stod ju att det fanns ett "fåtal platser" kvar.
Fanns inte en enda bra plats på ticnet, billigaste och sämsta kvar..
Så där satt vi, med betalda och bokade flygbiljetter, utan vettiga konsertbiljetter.
Sofia- "Jag sitter fan hellre dåligt där än inte alls"
Så vi chansade och bokade dyrare men förhoppningsvis relativt bra platser på biljettshop.se
En skum sida, men nåja, bättre än inget alls, som sagt.

MEN, sen insåg jag efter att ha läst ordermailet att vi inte skrev in vårat ordenummer när vi betalade biljetterna, vilket stod var viktigt, bravo!
Så jag stressade ihop ett mail och får helt enkelt ringa.
(Få inte panik nu Fia, det löser sig!)
Fick veta att min syster hade biljetter till Coldplay som hon ville bli av med,
på A-sektionen(!!!), som tur är så var det fel datum..phew

Tycker jag och Sofia är väldigt bra på det här..tss
Nåja, ska bli grymt kul att åka iväg o shoppa o roa oss.

jag och min Fia, schlagerfest maj 08

Får mig att tänka på när jag och Kajsa råkade boka en resa till Turkiet,
det var faktiskt inte meningen, hur sjukt det än låter!
Följden av detta blev skrik, panik, hets, bråk och tårar och tillslut ett samtal till Detur kundtjänst..
..som hjälpte oss, stackars 17åringar som inte förstår bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!