Dagvild

Ojsan, det har visst gått två dagar sen jag skrev här.
Har börjat bli så dagvild, för att det är sommar och jag är mer ledig.
Så dagvild att jag kom på att jag har glömt att berätta att min kusin Sara äntligen har fött, och det blev en pojke, snygging!
Dock så var det typ..2 veckor sen(?)..men ändå!

Helgen består av jobb, i stort sett.
I fredags kom Henke och våldgästade och såg 8 mile, och ja, jag lipade..otippat.
Igår efter jobbet inhandlade jag BJ's och for till Lisa för Scrubs-maraton, bäst!
Så visst, jag har hunnit med lite iaf, speciellt eftersom jag jobbar 8-20

Har precis vaknat ur en powernap, skönt var det!
Ska alldeles strax åka tillbaka till jobbet, har bara en sak att göra..
Har lovat mamma att rensa lite jackor. Sen ska jag rensa skor också.
Men jag vet att det behövs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Helgen var superkul, iaf igår då vi var på bröllop. Det var en riktigt fin tillställning! Hoppas du hade det bra på jobbet. Nu åker vi snart "hem", men vi ses i september! Kramis!

2008-07-06 @ 17:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!