där rök ett av mina 9 liv

Ikväll blev jag helt sjukt rädd.
Precis när jag vänder mig om på övervåningen ser jag en skugga och poff så står någon(mamma) där!
Jag skriker, hoppar och viftar med armarna, vilket leder till att min mamma skriker, vilket i sin tur leder till att pappa kommer upp och undrar vad vi håller på med.
Mamma trodde jag skulle dö och kramade mig och hjärtat mitt gick i amok.

Visst, jag är lättskrämd, men att tidigare ikväll ha pratat om spöken och övernaturliga grejer, gjorde det nog lite värre.

Är rätt trött, dels pga att jag klev upp 7, men även för att jag ikväll efter jobbet har städat, provat kläder och dansat runt i rummet med en längtan efter USA!

Nu kommer jag sova jäkligt gott..
Och föressten, om ni får för er att ett spöke är på besök, så är det nog bara eran mamma, pappa, granne eller liknande.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske man ska smyga in :PÖ haha

2008-07-13 @ 23:58:24
Postat av: emilia in the usa

jaaaa, snart kommer ni!

2008-07-14 @ 19:07:13
URL: http://emiliaelming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!