En bra onsdag.

Tadaaa, nu är jag här igen!



Måste bara säga att tonfisk är så sjuuukt gott.
I onsdags kom släkten hit och vi grillade tonfisk, jag åt nästan ihjäl mig.
Riktigt trevligt var det, fast jag var så stressad.
Inte ovanligt att middagen beräknas klockan sju men äts sådär 45 min senare, inte när det gäller Lindmarkare.



Otrevlig som jag är så hoppade jag över hjortronen och glassen för att bege mig med Stina till Julia för att dricka vin och surra.
4 musketörer blev vi; jag, Stina, Julia och Erika.
Vid 12 fick jag och Erika den smarta idéen att bege oss till Bränna..
..som stängde 1.. varför?


Nåja, en trevlig onsdag var det.
Halvvägs påväg mot någon efterfest inser jag att.."va? nä, jag ska inte på nån efterfest, det är inte min grej!", och traskar hem. Kul tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!