Hemska värld

Ännu en natt då jag fastnade framför tv'n.
Såg Crime Scene eller vad det heter, typ berättelser om knepiga och obehagliga mord. Denna gång handlade det om en 10-årig tjej som försvann när hon skulle gå till affären, i byn som bestod av 1500 inv. Efter flera dagar så hittades hon med bakbundna armar i en sjö, våldtagen och mördad. Och av någon anledning så anger sig en 20-årig pundare, utan anledning och hittar på en historia om att han ska ha dödat henne. Sen visar det sig att det inte är han ändå. Osv osv.
Fick ont i magen o funderade starkt på att låta mina barn växa upp på en öde ö.

Har suttit ute i solen med mamma och surrat,
det finns mycket som jag och mamma inte förstår oss på här i världen.
Ska snart slänga mig i solstolen med en kopp kaffe och njuuuuta.
Och idag är jag inte uppbokad för något innan klockan 20, ovanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!