Jag är så himla braaaa...

Sådärja, nu går jag kväll först på fredag igen, skönt!
Har faktiskt hunnit med mycket idag, även fast jag har jobbat 8-21.
Kanske beror på att jag var ledig mitt på dagen, men då brukar jag i regel sova.
Min farbror och hans fru är här och hälsar på från Norrköping så det blev ett stor-fika med Kusoffskys och Lindmarks hos farmor och farfar.
Sen hann jag träffa Julia och Stina på Hanssons, innan dess var jag på bikinijakt.
Jävla snack om den där bikinin..vart är den egentligen?

Nu ska jag kila till Julia och fixa lite.

Ett stort tack till Jakob som rätt nyss kom in och stör mig där jag sitter med hög musik genom högtalarna och tittar på gamla bilder, genom att ta tag i mina axlar och skrika mig i örat . Jättesnällt, tack.
Där rök alltså ett till liv av mina nio..

Kommentarer
Postat av: S

wiwiiwiwiw mååååååste snacka and sushi and a movie :P

2008-07-15 @ 21:51:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!