Jag, den där apan

Dåligt bloggande idag, har haft en fullspäckad dag,
känns det som iaf!

Klockan halvnio ringde väckarklockan, och halvtio möttes jag och Erika för en långpromenad. Denna gång längre än igår, hurtigt! Medalj till oss!

Hem och duscha, luncha och surra med mamma lite.
Sen klockan tolv började jag jobba i Sävast.
Och efter det for jag och handlade för att bjuda mamma på middag.
Storasyster kom också, trevligt!
Blev ädelostsåsen med lövbiff, cashew, vindruvor + färskpasta

Strax före åtta kom Victoria och plockade upp mig, länge sen vi umgicks!
En kaffe på Hanssons och mycket att ta igen!
Sen for vi och solade och landade till sist hemma hos hennes mamma för lite te, fika och tv-tittande.

Och nu sitter jag här hemma, ska göra i ordning ett fotbad, skööönt.

Hittade en sån sjuk bild på mig på Hannas pixbox, värsta lilla apan! Seriöst!
Oj vad jag skrattade, fy Hanna!

Kommentarer
Postat av: emiliaintheusa

gud vad du ar sot britta, saknar dig sa mycket :)

2008-07-03 @ 01:07:47
URL: http://emiliaelming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!