Oh lucky day!

Här blev det inte mycket igår.
Så går det när solen skiner, Victoria ska firas och det är för mycket bra på tv.

Och idag skiner solen också, fast jag har inte legat ute någonting.
Klockan 12 träffade jag Kajsa för en lunch, salladsbuffe och borr-ljud.
Tänker nu vänta med salladsbuffen tills gallerian är klar, sisådär 2009 va?
Vi asvlutade det hela med italiensk kulglass på en bänk i solen, mm..

Nu ska jag hoppa in i bilen och åka till jobbet,
blir en luuugn helg, eftersom jag jobbar 8-20 både lördag o söndag,
men mest för att jag ska mysa med min Lisa!

Det stora +et för dagen/veckan/ÅRET är att min älskade Sebbe kommer hem!
Kan man vara lyckligare? Äntligen!
Känns som att det här halvåret har varit minst 1år..


Här tar jag Sebbes sushi-oskuld, London 2007

....8 Mile ikväll också, jag säger då det, vilken lyckodag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!