Om sanningen ska fram..

Klockan 07.10 ringde väckarklockan, och sen 07.19 igen.
Var riktigt trött igår kväll så jag somnade tidigt,
blev dock väckt kring elva och fick för mig att det var morgon/natt.
Så jag tog mig upp imorse, relativt pigg och glad för att jobba 8-21
Tanken att jag ska jobba 8-21 lördag, söndag och måndag gör mig däremot helt sjuuuuukt trött och o-peppad..

Idag är det en såndär dag då jag ser ut som en blandning av
nyvaken, trött, bakis, sjuk, obrydd..äh, jag ser naturlig ut..låter mkt bättre.
Dock så är det såna dagar då min mormor frågar om jag är sjuk,
och mamma svarar att jag bara är osminkad.
Fint.

..nu ropar mamma att det finns kaffe, hon är allt bra hon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojoj, lillen :)

2008-07-13 @ 14:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!