Påfyllning i garderoben

Sådärja, mamma tog ett bra initiativ imorse.
"Ska vi åka till Luleå?"
Hon visste nog hur besviken jag efter gårdagens tripp.
Så jag, mamma och pappa for dit och lunchade först.
Sen så virrade jag och mamma omkring på stan.
Mamma tycker att det är farligt att gå på stan med mig,
eftersom jag väldigt ofta påpekar att man måste unna sig.
Så idag gick hon faktiskt lös ganska ordentligt, och kul var det!
Även jag fick med mig saker hem;
3 klänningar/längre toppar, 1 linne, 1 sjal och underkläder.
Mamma var snäll och köpte en klänning åt mig, tack mami!
Bilder kommer sen!

Dock så ångrar jag mig lite nu över att jag inte gick med på att låta mamma köpa mig en suuuperfin ljusstake på Pentik. Som garanterat är slut nu. Men nåja, jag har redan samlat på mig några stycken som ligger fint i mina flyttkartonger. Kanske bäst att vänta, eftersom jag har ingen aning om hur jag kommer bo?
Har varit duktig på att packa på mig mycket lägenhetsprylar under åren..

Nu ska jag åka och jobba superkort kväll, eftersom vi flexar.
Sen ska jag förbi Julia och planera, det är dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!