Surströmming med lite vattenmelon

Just ja, igår åt jag surströmming med släkten.
Lite snaps, lite öl och lite surströmming, det tar sig!
En klämma sen är jag nöjd och får ont i magen..men som sagt, det tar sig.
Och mysigt var det!
Sen måste jag bara säga att vattenmelon efter surströmming är perfekt!


1. En jätte-trött jag
2. Farbror Göran och min söta farmor
3. Jag och min lillebrors händer, liiite skillnad kanske..

Och nu väntar jag på släkt igen, denna gång äter vi hos oss.
Ikväll är det middag hos oss, sen blir det vin-häng hos Julia.
Ska hoppa i duschen och sen en liten powernap på det,
har faktiskt varit ut på en långpromenad med Nalle som lyckades med det mesta.
Plurrade först med ena benat, sen båda frambenen och då kom han inte upp,
och tillsist var hela han i vattnet.
Sen att han springer ut på vägen hela tiden gör mig tokig. Efter ett tag gav jag upp och började gå hem , då var Nalle trött och la sig på marken, pang bom.
Så, efter ett tag kom vi hem..och nästa gång följer inte Nalle med.


Då vet ni!

Kommentarer
Postat av: S

yiieses vilken skillnadE!

2008-07-16 @ 18:04:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!