"du bara flyr"

Ikväll kan jag somna gott.
Dagen har varit riktigt bra, en riktigt bra tisdag.
Har fått träffa min efterlängtade favorit-Sebbe, äntligen!
Hur mysigt och trevligt som helst,
kaffe på Hanssons, precis som för ett halvår sen.

Kändes som att han inte hade varit borta länge alls när vi väl satt där.
Insåg att våra samtalsämnen hade samma grund eller slutsatser- fly.
Men vi flyr inte. Av någon anledning vill vissa kalla det så.
Utan jag är bara allmänt less och verkligen jätte uttråkad i denna stad.
Vilket jag var redan då jag var 15 och sökte mediaprogrammet i Piteå.
Och med tanke på alla mina planer och upptåg hit och dit,
så märks det nog ganska väl hur less jag är.
Det är så illa att jag faktiskt planerar att åka på pdol på fredagen.
Ja, jag vet att jag har dissat och skrattat åt pdol några år nu..
..men nuser det ut som att vi kanske blir ett gäng som besöker öltälten ändå.
Takida, Håkan Hellström, Mange Schmidt, Adam Tensta..lala, kärlekslandet.
Vi får väl se hur det slutar, som med det mesta just nu.

Hursomhelst, avslutade min tisdag efter en protest-middag mot pizza som resulterade i en spännade pasta-rätt som jag slängde ihop, lite som när man målar en tavla,
med en långpromenad med Erika, vilket alltid är lika trevligt!

Nu ska jag ta och slå en signal ner till södra Sverige,
kanske man kan teleportera sig dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!