Bikini?

Klockan 10.20 ringer väckarklockan,
"oj, jag råkade visst snooza och sen stänga av", typ.
Vid elva vaknar jag av ett sms, tur det. Diciplin..
Ringer Sebbe som får mig att tro att det är varmt så jag hoppar i bikinin.
15 grader?!

Tycker det låter ovanligt mycket i huset, och inser att paps o Erik har kommit hem.
Elgitarr i rummet bredvid, hårdrock nere vid datorn. Välkommen hem..suck.
Jag och mamma som har haft en sån skön vecka, slut med det!

Möter Stina och vi sätter oss på Hanssons, otippat.
Sen en sväng på stan, testade två klänningar,
varav en som jag nog ska slå till på har jag kommit fram till!

Ska ta en promenix snart tänkte jag, kändes tråkigt att åka o träna själv.
Då var det det där med diciplinen igen, egentligen.

Ikväll efter jobbet, jobbar superkort kväll, så ska jag och Stina sätta igång med min bostadsletning. Okej, jag letar redan för fullt. Men jag behöver lite hjälp på traven. Det är ju inte det lättaste. Kan ingen bara ringa mig och fråga om jag vill hyra en omöblerad 1:a/2:a om sådär 4månader?

Nåja, så var det med den måndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!